Ny vecka nya mål

Denna vecka ska jag verkligen försöka vara nyttig. Men det är ju så förbannat tråkigt! Jag ska även försöka att göra av med så lite pengar som möjligt. Fakum är att när man väl börjar spara så är det ju ganska roligt. Förra veckan kanske jag gjorde av med 150 spänn liksom. Inte dåligt va? Har shopping förbud för mig själv nu med fram tills jag åker. Ska shoppa där istället. Känns lite roligare att ha saker som ingen annan har. I dag har jag jobbat och i morgon ska jag jobba också. Igentligen skulle jag vart ledig både i dag och igår med Patrik var sjuk så jag fick hoppa in. Men vad gör det igentligen? Vädret är ju ändå som det är plus att det blir extra cash. Föressten nu börjar "nytt läge" och kl 21.00 börjar chasmere maffia (stavas? jag suger på engelska.) MISSA INTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0