Nöjd

HEJ på er igen!

Nu har jag precis kommit hem, har vart ute och sprungit nu innan jag äter frukost. I dag sänkte jag tiden till 14.40 minuter. Wihoo. Däremot måste jag hitta ett bra grund tempo för i dag började jag springa alldeles för snabbt vilket gjorde att jag var tvungen att stanna några gånger där på slutet. Men å andra sidan sänkte jag mig med nästan 2 minuter. Så eftersom jag bara har sprungit två gånger än så länge känner jag mig ganska nöjd faktist!
id i morgon är jag ledig. Känns som jag har ett långt lov framför mig eftersom jag knappt har vart ledig någnting hehe. I dag ska jag bara sitta ute i varma solen, vara barnvakt åt min kusin Alfons och sen ikväll ska jag hoppträna med Lotte för Pelle och om jag hinner ska jag åka ner till stan och sola solarie så jag är brun och fin i min klänning jag ska ha på mig på lördag. Vi får se!
Nu ska jag gå ner och äta min ägg macka. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du ha den gula klänningen från gina tricot? Eller väntar du med den tills sommaren? :) kramar

2008-04-24 @ 19:19:08
Postat av: Emme

Det återstår att se ;)

2008-04-24 @ 19:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0