My life be oh ah oh like

Hej kompisar förlåt för mitt trevliga inlägg förut. Men jag var bara tvungen att skriva lite fula ord. Nu har jag iallafall lugnat ner mig lite grann även om jag har ont i magen. Jag hade längtat som en gris. Det var något att se fram emot. Men jag får väl se det som så att jag bara får vänta lite längre. För jag tror faktist vem som helst hade blivit väldigt ledsen och besviken. Men men så är det, så är livet.
Jag sitter här och lyssnar på helgens mest spelade låt. Gritz-my life be like. Den är riktigt skön måste jag säga.
I kväll är det valborgsmässoafton. De flesta jag känner ska ut och parta loss men för min del blir det att packa och smörja alla ridsaker. Jag ska nämligen tävla i morgon bitti. En regional 110 cm. Vi får se hur det går. Jag tar det lite som det kommer. Har inga högre förväntningar jag blir glad om jag rider bra och han sköter sig. Nu ska jag ut till stallet och hoppträna för Pelle. Ska bli roligt. Jag ska verkligen visa vad jag kan idag. Bara jag inte bir för taggad för det är inte heller bra hehe.
Ni då? Ska ni festa i dag? äta middag? kolla på någon eld? Var ni än kommer att tillbringa kvällen önskar jag er en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0