Moppe

Idag och i morgon är jag ledig. Skönt skönt. Jag har ju ingen egen bil, utan när jag ska någon stanns så lånar jag  mammas eller pappas bil. Men idag tog jag mig en sovmorgon så det blev ingen bil-tur för mig ut till stallet i dag.
Nej, det blev att åka moppe. Fun. Jätte kul. Absolut. Men den går ju frammåt iallafall förutom att den är halv paj.
Den går inte att starta på det normala sättet utan jag måste kicka igång den. Sen ser jag inte hur snabbt jag åker heller.
Men va fan skit samma. Den rullar ju så jag får vara glad över det. I dag ska jag snart till Nautilus och träna, sen efter det ska jag sola. Ska sola två dagar i rad nu innan färgen försvinner helt och hållet.

Igår när vi satt och åt med familjen så la jag märke till att både mamma, pappa och syrran är brunare än mej.
Jag frågade självklart varför min färg går bort mycket snabbare än deras och då får jag svaret: - men vi har ju solat solarie sen vi kom hem.
Va fan. Ta mig på röven! Nu ska det solas för mig med. Det kan ni ge er på!!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej!

Svara på dagens bildgåta:

http://vastertorp.blogg.se/1206352869_dagens_bildgta.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

Jocke

2008-04-02 @ 13:59:29
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt hjälp med en grej i så fall :)

2008-04-02 @ 14:00:44
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Emme

Hej! Tyvärr suger jag rent ut sagt på alla data grejer. =/ Skulle vilja att någon fixade min med. Så tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig.

2008-04-02 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0