Larsaaaan kom och ta miiig!

Hej igen

Har inte gått ifrån datan än. Jag skulle bara ladda ner några låtar så fastnade jag här. Jag är hel gråtfärdig. Jag fick för mig att ladda ner lite sommar music. Sen klickade jag ner några låtar som jag inte kännde igen namnen på. Helt plötsligt hörde jag guds låt. Nämligen Lars Winnerbäck feat Li-Om du lämnade mig nu.
Hörde den några gånger förra året men visste aldrig vad den hette så jag fick adrig ner den på datorn. Men nu. Nu så. Nu går den på repet. Detta är bland de finaste låtar jag har hört. Han berör mig verkligen. Vet inte om jag ska vara ledsen när jag hör låten eller om jag bara ska känna en massa lycka. Det enda jag vet är att den berör. Otroligt mycket. Då har man lyckats.
Räkna med att min ipod kommer spela Lars från och med nu. Det ska ju bli finare väder från och med nästa vecka. Tänk dig att få sitta på en bänk med en glass i handen, ipod i öronen med Lars spelandes och solen skiner. Det är då man känner att livet är som bäst.



image118


Vi ska vara stolta över honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0