Jag måste spriiiinga

God morgon. Nu sitter jag här igen. Jag som har sovmorgon i dag (enda dagen på hela veckan,) så kan jag inte sova. Så jävla typiskt! Grr. I vilket fall så är inte min mage bättre i dag. Det ser fortfarande ut som jag är gravid. Och när jag säger det så menar jag verkligen det. Den är verkligen hård och står rätt ut. Aja nog pratat om min mage. Nu ska jag iallafall ta mig ut och springa första gången på säkert 2 månader. Orkar inte ta mig till Nautilus längre när det är så fint väder ute. Så jag kör spåret i skogen istället. Mitt mål är att springa 2.5 km på under 10 minuter. Dock inte i dag, utan när jag är igång. Efter det ska jag göra som Anna och dubbla sträckan så det blir 5 km.  
Här ska det minsann trimmas. Det är inte lång tid kvar tills sommaren här hemma.
Ne nu ska jag gå ner och ta på mig mina träningskläder! Jag skriver sen vad jag sprang/gick på.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0