Ingen rubrik

God morgon

Ja, ska jag börja med det bra eller dåliga? Jag väljer själv och börjar med det dåliga.
Igår när jag var i stallet så skulle jag ge katterna mat men en av de, den älsta, har jag inte sett på ett tag. Så jag gick in till malin och frågade vart Balou som han heter var. Då säger hon att han är död!! De hade avlivat honom när vi var bortresta! Han hade gått in i stora stallet (där han aldrig brukade vara) och lagt sig i sadelkammaren för att dö. Som tur va hittade de honom i tid och då var han redan jätte uttorkad och så så de valde att ringa till veterinären så han fick en spruta så han fick sommna in. Ingen vet riktigt hur gammal han var eftersom han bodde i stallet innan Pelle flyttade dit. Men minst 16-17 år blev han iallafall. Han var en riktig gos katt. Så fort jag kom in i saldekammaren så kom han och ville hoppa upp i knät. Jag hoppas han har haft ett bra liv iallafall. Tiden rinner trots allt ut för oss alla. Jag är ledsen. Jag hatar när djur dör. Den andra katten som han alltid var med är också ledsen. Det märks. Usch. Det är hemskt. Jag tänker på honom iallafall och därför skriver jag om honom här.

Nu till det "roliga". Min bikini som jag beställde från Victorias Secret har kommit! Den passade till och med. Skoj. Då kan jag använda den när jag åker sen. Här är den.
image111

Ska även tilläga att min såkallade shopping förbud inte gick så bra. Igår köpte jag en SÅN FIN party hardy klänning plus att vi fick in en ny replay tröja som är SÅ FIN (ärligt alltså det är en av de finaste jag sett i mitt liv.) Bilder kommer senare för er som vill se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0