Hoppträning

Okej där va den hoppträningen, den kunnde jag ju lika gärna vart utan känns det som. Det som har gått så jätte super duper bra nu. Men helt plötsligt så skiter sig allting. Saken var den att vi började hoppa fram jätte svårt och högt direkt. Självklart kommer jag fel på första hindret och då sjunker mitt självförtroende rakt ner i botten. Visst vi tog oss igenom det vi skulle men inte på något bra sett. Han sprang igenom 3 kombinationen utan att hoppa ordentligt genom ryggen. Ohhh. Varför varför?! Är jag ett hopplöst fall kanske?! I morgon bitti hade jag tänkt och tömköra honom men jag tror jag ska hoppa samma vi gjorde i dag fast själv. För det MÅSTE gå bra. Annars kommer det aldrig funka. En sak är ju säker iallafall att jag bara längtar tills jag sitter med ett glas vin i handen...
Nu ska jag gå ner och laga mat och sen åka och sola. Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0