Hej Hej

Puh. Nu är jag hemma. Äntligen. Har spenderat vääldigt mycket tid i stallet dessa dagar. Tidigt blir det i morgon med. Räknar med att behöva  åka från stallet klockan 07.00 i morgon bitti. Ingen höjdare direkt. Men hoppas det är värt mödan. Det lär vi se i morgon! Jag ska iallafall försöka rida bra ÄVEN om det är folk som står och tittar.
Jag hoppas hoppas verkligen att jag rider felfritt. Det skulle vara så jävla fjantigt om jag inte gjorde det med tanke på att vi tränar mycket högre hemma. Men det återstår att se tills i morgon. Man vet ju aldrig i sanningens ögonblick.

Föressten, vill ni höra en tråkig nyhet? Katrin schulman har slutat blogga!! Jag blev faktist lite ledsen. Jag tycker att hon är så jävla cool. Hon står för vad hon tycker och gör som hon vill. Sånna som hon ska man se upp till. Inte någon jävla bimbo med stora pattar som bara skriver o om att "få sig ett skjut". Ja, jag ska nog inte gå vidare med det där för då kommer det väl bli ett jävla hejdundrande.  

På återseende mina lovers.


Kommentarer
Postat av: Emelie

http://www.finest.se/katrinSchulman hennes blogg. Puss

2008-04-13 @ 14:09:21
Postat av: Emelie

http://www.finest.se/katrinSchulman där har du hennes nya blogg sida! Puss

2008-04-13 @ 14:27:23
Postat av: emme

taack :)

2008-04-13 @ 14:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0