Hängtuttar

Jag satt nyss och läste i en tidning där det står att behå i onödan kan ge hängbröst. Skoj. Det står att unga tjejer riskerar att få hängbröst om de använder en alltför hårt sittande behå. Det varnar proffesorn Göran Samisoe. Han skriver att tjejer som inte har stora bröst bör undvika behå ända upp till 20 års ålder. Detta gäller främst småbröstade eftersom om man har en för hårt åtsittande båhå så utväcklas inte någon muskel (va den nu heter) som den ska. Han påpekar självklart att tjejer med stora boobs ska använda behå så de inte får ryggproblem. Gott råd tycker jag. Ja nu vet ni det. Kännde att jag ville informera alla om det. Tur för mig iallafall eftersom jag gillar att gå utan behå. Jag tycker bara det känns som den är ivägen. Plus att det är snyggt om man har små tuttar iallafall.
Jaaa. Men då kanske vi ses på stan med dinglande tuttar då. Eller vad säger ni kvinnor?

Kommentarer
Postat av: erika

Jag läste oxå om det där! Men jag tycker bara det är fint om man har små runda tuttar, jag menar för vissa har ju som värsta strutarna o då ser det ju verkligen inte nice ut! haha :)

2008-04-09 @ 17:53:08
Postat av: Emme

hehe nej självklart inte! Tur att jag kan gå utan iallafall=) hehe

2008-04-09 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0