Framtidsjobb?

Okej allihopa. Jag har ett ganska stort problem som jag går och trycker på.. Det är nämligen vad jag ska göra med mitt liv. Jobb då menar jag. Just nu jobbar jag på D&Company och jag trivs super. Men jag känner att tiden bara rinner iväg  och jag vill uppnå högre saker än att jobba i butik. Då är frågan, VAD skulle jag plugga eller jobba med? Alltså tanken har funnits i mitt huvud länge. Det enda jag vet är att jag vill bli framgångsrik, göra karriär och allt vad det innebär samtidigt som jag vill satsa på hästen och tävlandet på fritiden. Alltså måste jag ha ett jobb där jag är ledig på helgerna eftersom alla tävlingar är då.
Saken är den att jag fullkommligt älskar mode och trend och det är det enda jag "kan". Men då kommer nästa fråga, vad inom mode skulle jag syssla med? Vill helst bo kvar här i norrköping eftersom jag har så bra träningsmöjligheter med hästen. Allting inom mode branchen är ju i Stockholm eller utomlands. Andra saker jag har funderat på är någonting inom djur. Men veterinär är bara att utesluta eftersom jag inte klarar av blod och sprutor. Och någon djurskötare vill jag inte vara heller. Så.. Därför tänker jag fråga er  vad ni tycker att jag skulle passa att jobba, eller plugga som? Det behöver självklart inte vara något inom dessa områden. Eller så kanske ni har något roligt jobb som ni skulle vilja tipsa mig om?

Skriv gärna en kommentar vad ni tror eller tycker! Det kanske inte ens är meningen att jag ska jobba inom dessa områden så kom gärna med en massa förslag. Please help me.

Kommentarer
Postat av: picce

hallå säger som ja hela tiden sagt.. kolla kurser inom inköp o allt va de inebär de kan du ju läsa på distans o även kunna jobba.. då har du de ifall du sen vill komma in på nån utbildning inom mode el som vi sa att jobba som inköpare el nått på acne så har du en grund istället för att inte ha nått.. kolla i kurskataloger de finns massa.. ;) måste börja nån stans för de går inte bara o gå o vänta.. :) ses el hörs sen.. ja går på middan på lörda.. och antagligen så går ja även ut.. hehe.. hörs av possposs

2008-04-22 @ 09:47:17
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Anonym

Har tyvärr ingen aning! Sorry!

2008-04-22 @ 15:34:38
Postat av: emme

oki doki picce du har väl rätt.. kanske kan ses någon dag i veckan så jag kan få se vad som finns o välja mellan?

2008-04-22 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0