Besviken

Nu är jag hemma. Jag har tagit en kall dusch och ätit en nyttig frukost som bestod av två kokta ägg, ett glas vatten och en toast med mörkt bröd, kalkon, tomat och lite ost. Jag tog tid när jag sprang. Men alltså jag är besviken på mig själv. Vet ni vad jag sprang på? 16 minuter! Det är inte bra... Inte alls bra.. Visserligen var det väldigt geggigt i skogen och halt på bergen på vissa ställen men ändå! Jag måste ha någon som peppar mig. Finns det ingen som vill springa med mig? Seriöst. Jag ska springa under 10 minuter innan Juli.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej på dej! Hur långt springer du? Om du ska springa under 10 innan juli så är det väl ingen panik? Kämpa på bara, det kommer att gå fint!:) Ha en toppenbra dag!!

Postat av: emme

Tack för peppningen. Det behöver jag! I dag sprang jag bara 2.5 km.. på sikt sen ska det bli 5 men just nu är jag inte riktigt i from för det om man säger så hehe

2008-04-15 @ 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0