Aj aj

Det här är sinnes-sjukt. Jag har ätit mat från Spicy Hot och fy faaaan vad jag är mätt. Varje gång jag äter där trycker jag rent ut sagt i mig så mycket mat som det bara går ner i min mage. Och ja. Jag har kraaaamp nu!
Varför ska det vara samma visa varje gång?

För er som undrar; min helg blir lugna gatan. Eller rättare sagt mitt liv blir lugna gatan ett tag framöver. Jag har bestämt mig för att inte gå ut och festa någonting förren jag kommer hem från Florida den 7 Maj.
Det är bara så onödigt för mig att gå ut. Det finns liksom ingen mening med det. Samma visa varje gång. Jag måste börja ta hand om mig själv. Det sa stopp efter förra helgen för min del. Det ringde liksom en klocka i mitt huvud. Och det är dags att lyssna på den.

Förlåt men nu säger krampen ifrån. Jag ska krypa till soffan nu och ligga och jästa framför tv:n ikväll.

Trevlig helg. (sup och svälj för er som ska ut.)



Ps. i morgon kommer gammla party bilder upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0