Hemkommen

från Stockholm precis! Puh åkte hemifrån kl 7.15 och kom hem nyss. Så nu är jag faktist lite trött.
Åhhhh jag köpte en jacka!! =) Tyckte om den, va faktist inte vad ajg tänkt mej men den är cool. Jag lägger ut en bild på den på söndag.
Sen köpte jag även andra saker. Och ajg är så nöjd med alla mina inköp.
I morgon blir det La Letche med alla tjejer. Alltid lika roligt! =)
Jag köpte inget "direkt" att ta på mej i morgon faktist men nu när jag kom hem matchade ajg ihop det ajg köpt i dag så i morgon blir det en cool, snygg men liten annorlunda outfit. Wihoo kul med lite förnyelse.
Det blir ett par svarta lack tajts med orm mönster i typ, ett svart linne och en as snygg typ överdragströja i glasnigt tyg men färgade mönster med mina höga röda leopard pums :P
Ska ta med mej kameran i morgon kväll med om jag kommer ihåg så jag kan ta lite party bilder och lägga upp här! hehe

Idol reklamen är slut nu så ska se vidare. Trevlig helj


Kommentarer
Postat av: jocke

Men pemme, man bli inte "kompis". Tryck på min "visnings-bild" och tryck. "Lägg till kontakt" =)

2007-10-27 @ 15:15:40
URL: http://jokkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0