HAHA!

Nu har jag en liten ledig period! Vart ledig sön-ons. Skönt!
Så dagen började med att jag va ute och red hilton sen kom jag hem för att sedan åka in till stan för att träffa Ouraka och Emelie. Tog en fika och snackade skit först. Sen skulle jag och Emelie gå och klippa oss.
Tog typ det billigaste stället vi hittade eftersom det va impuls. (även om det behövdes för min del)
Jag började och det gick bra, jag skulle ju bara toppa.
Sen klippte emelie medans jag satt och väntade på henne.
Alltså jag säger bara en sak, HOCKEYFRILLA! Och så skämtar jag inte!
Där inne satt jag och försökte hålla minen men inte fan va det så lätt! hahahaha.
Bara skridskorna som fattades:P Men det är löst nu Habbib klippte till det när hon kom hem :)
Och i morgon ska jag först släpa mig till nautilus och träna. Måste verkligen komma i form!
Sen ska jag och Emelie ha "spa dag". Färga håret, noppra ögonbrynen osv osv.
På kvällen ska jag träna dressyr för kerstin.
Ska försöka komma ihåg och ta med mig kameran och be någon ta kort så kanske jag lägger upp bilder här!

Äh, fan va jag babblar.
Ha en trevlig kväll ni som läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0