Veckan

som gått har vart sudär, eller rättare sagt åt helvete! Usch, inget kul men man kan inget göra förutom att finna sig i situationen.
Man lär sig nya saker för varje dag har jag jag märkt, speciellt nu på sistonde. Mer om livet i sig liksom men även om andra människor, vart man har de osv. Vissa överaskar på det postiva sättet och andra på det negativa.
Om jag ska vara helt ärlig så blir jag inte överaskad av det heller. Vet ni varför? För att jag inte orkar lägga energi på människor som "får mig ur balans." (lite fint ord sudär) Och det känns ganska bra tror jag? Äh jag vet inte...
Men nu är det fredag iaf och i helgen blir det jobb jobb och jobb. Men självklart hinner jag med en utgång i morgon med tjejerna :) Blir letche och otten.
Och tro fan va arg jag blev när ajg kom till jobbet idag och märkte att jag inte hade fått min lön!! Vi får den på måndag, vad är det för jävla dag liksom? Jag som hade lagt undan skor osv. Hoppas bara de finns kvar till måndag. Peppar peppar.

Ne nu ska jag lägga mig i soffan och glo på idol. Kanske slinker ner en liten chokladbit med :P
Hej då min älskade blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0