Sliten

Alltså gud vad jag är trött nu. Kom nyss hem från Nautilus, va på ABS passet (mage/rygg) och sen körde jag kondition efter det. Tyckte att jag va så pigg innan jag åkte när jag låg hemma i soffan men nu är jag så otrooooligt trött! Så ikväll blir det att titta på sjukhuset, extreme home makeover och sen cityakuten. 
Jag sitter och grinar varje gång jag tittar på extreme home makeover :P 
Jaa, annars har inte inte hänt ngt speciellt i dag. Har ju varit ledig, skönt det iaf. Ledig på onsdag med för ajg är inte ledig en enda lördag eller söndag den här månaden! Urk. 
Det blir att jobba bakis på söndagarna. Men man får väl se det så att det blir mkt pengar i slutändan och då är det väl värt det. 

Aja mina kära vänner, nu ska jag gå ner och äta köttfärsås och spagetti. MUMS



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0