Hej mina vänner och ovänner ;)

Förlåååt att jag inte har skrivit här på några dagar men för det första har inte mitt internet funkat som det ska och för det andra så är min digitalkamera sönder! Den tappades i golvet på otten :/  Jag som faktist för första gången tog med den när alla girlsen skulle parta.
Så några bilder blir det inte från festen dock!
Jaa, annars rullar livet på som vanligt med jobb, träna och Hilton.
Har faktist hänt endel saker på sistone, blev "bråk" inne på jobbet när jag jobbade mellan några tjejer så den ena har polisanmält den andra tjejen och nu vill hon att jag ska vittna. Vad gör man? Alltså hade det vart mig det handlade om hade jag velat att någon ställde upp och vittna men jag vettifan. Jag vill ju inte få några efter mig heller eller bli indaragen i massa skit. Skulle höra av mig till tjejens pappa ikväll men väntar nog tills i morgon.

Skriver snart igen. Jag lovar! =)  TJA!


Florida?.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0