Tjolahopp

Ja då har jag fått årets första julklapp och den kom från jobbet. Fick 500 kronor på Face vilket upskattas väldigt mycket! TACK!
I morse hade vi jul-frukost med de andta butikerna med. Sen bar det av för att mocka och göra mat till Hilton. Nu sitter jag här och väntar på att min buss ska gå snart. Börjar jobba kl 13-20 i dag.
Alltså jag börjar få panik kan man säga. Jag har inte köpt en enda julklapp än! Visserligen har man ju helgen men jag jobbar hela dagarna så jag har bara min lunch på mig.
Bäst att planera vad man ska köpa innan man ger sig ut för köer kommer det vara i morgon!

Föressten, någon som har sett någon snygg nyårsklänning som skulle passa mig?? Säg till då! Jag vill ha en svart..

Nej nu ska jag röra mig. Och bara så ni vet ser jag ut som en indian i skallen i dag med ett band men det skiter jag i!

Puss och heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0