Six Bars

Nu är jag hemkommen från stallet. Hade hoppträning i morse. Det gick väl sudär måste jag säga men det va ju inte världens l'ttate bana vi hoppade heller så.  För att mitt i banan skulle vi in och hoppa "six bars" som det  heter vilket betyder att det är  en (som vi hoppade)  FEM  kombination dvs fem hinder på raken. Puh, första gången hängde jag på halsen men jag lyckades faktist kravla mig upp på ryggen igen utan att ramla av !
Jag måste verkligen lära mig att  koncentrera mig under en lång tid. Annars kommer det aldrig gå attt  hoppa en stor bana ut på tävlingar. Men än så länge hinner jag träna innan tävlingsäsongen  kommer.  För då fan ska jag vara redo!

Här kan ni se Malin och Helena. Snacka om att dom har fin fina hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0