Onsdag

Okeeej idag är det onsdag och det betyder att det är min sista dag på jobbet innan jag får "helg". Skönt om inte annat för i morgon blir det 50 Cent och på lördag är det julbord och julfest med hela faderullan med Sisters/Broters JC och vi på D&Company. Ska blir riktigt najs!
Undra bara vad jag ska ha på mig på julfesten. Har ju köpt en skinnkjol från Whyred nyss men vet inte om det blir för "tufft" liksom. För jag tror att de flesta andra kommer ha klännning. Vad tycker ni?
Jag har faktsit gjort fin fina inköp denna månad förutom skinnkjolen. Har även köpt en Tigerväska svart stor, pennkjol grå, långtröjja randig, och en snygg t-shirt. Allt detta oxå från Tiger.
Har dock inga bilder på ngt. Men jag ska önska mig eller köpa en ny kamera snart!
Äh nu måste jag blåsa håret. Börjar ju jobba snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0