Netgallerian

Oh nu är jag arg!! Jag har vart med på en auktion på netgallerian om ett presentkort på hårvårdsbaren värde 1000:-.
Auktionen slutade nu kl 9.30, då låg budet på 500 kronor. Sen när jag 9.22 lägger ett bud över så lägger en annan tjej 10 kronor över mig. Så ska jag vara smart och lägga ett bud som va högre än hennes när klockan är 9.29, vilket jag gör. Men tro fan att hon lägger någon sekund efter mig och vinner auktionen med en marginal på 10 kronor!!
Alltså jag som verkligen ville ha det där presentkortet så jag kundne köpt Tigi produkter och en ny locktång!!
Ja, morgonen börjar sudär plus att jag är jordens jävla mensvärk så jag knappt kan stå upp. Snälla tyck synd om mej i dag :(

Kommentarer
Postat av: Picce

ok de e synd om dig men ioförsig är de ofta synd om dig pemme.. :P me ut ikväll, el jobbar du imron?

2007-12-21 @ 15:35:21
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0