Min önskelista

  • Nya ridstövlar
  • Ny mobil
  • Presentkort på klockmaster så jag kan köpa en bling bling klocka.
  • Pyamas
  • Träningskläder (behöver nyaaa!)
  • Presentkort att göra gele naglar
  • Sminkning på Make up Store
  • Presentkort på La Stampa så jag kan köpa några grymma skor.
  • Digitalkamera
  • Parfym (den hederliga D&G Light Blue)
  • Celine Dions nya cd-skiva om den har kommit ut?
  • Peelingprodukter, hudvård osv.


Ja, det är väl det som jag kommer på just nu. Föressten, Är det någon som har ett bra förslag på vad man kan handla till sin pappa i julklapp? KOM GÄRNA MED FÖRSLAG! Jag har verkligen ingen aning.

Fukosttajm.


Kommentarer
Postat av: Picce

peelingprodukter????? hahahahahaha :P ok emme börjar du bli renlig av dig nu?? :P

2007-12-15 @ 17:46:01
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0