SÖMNLÖSA NÄTTER

Fy fan vad jag är trött på den här skiten nu!! Nu när jag har legat sjuk har jag inte sovit en enda natt ordentligt! I natt skulle jag tippa på att jag sovit ca 3 timmar?! Jag bara svettas svettas och svettas på nätterna. Det gör att jag knappt inte vågar somna eftersom jag vet att jag ändå kommer vakna inom 30 minuter av att jag ligger i en stor blöt pöl, håret dygnsurt av min egna äckliga svett. Hur jävla vidirgt är inte det?! Nu på morgonen har febern lagt sig lite. Hoppas jag är på bättringsvägen. Känner att min blogg inte är den roligaste för tillfället och jag har inga roliga bilder att lägga upp men det kommer så fort jag blir frisk vilket SKA bli snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0