NYHETER

OCH TILL HONOM..





Här är lite utav det vi fick in från Acne i går. Fick även ett par beiga shorts till tjej och några andra linnen till killar.
Just nu sitter jag här med beslutsångest. Tjejerna vill att jag ska hänga med och "ta ett glas" på Munken. JAG VET att "ett glas" på Munken en onsdagskväll = Hugo vilket sedan kommer resultera i att jag kommer komma i säng runt 4-snåret (om jag har tur). Jag har ju en rätt tuff dag i morgon som består av jobb mellan 10-19 och sedan hoppträning kl 20.00. WHAT TO DO?

Kommentarer
Postat av: Linnis

Härliga kläder! vart är det du jobbar? :)

2011-05-12 @ 11:42:42
Postat av: Emelie

Jag jobbar på d&company!

2011-05-12 @ 14:41:34
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0