MINA SMÅ BARN









 Lång-klänning 999:-, shorts 1399:-, klänning 1799:-, Flex jeans 1399:-.

Detta är yttligare några plagg som vi fått in i butik. Denna gång är allt från Acne. Jeansen sitter som ett smäck. Till och med på mig! Tidigare år har riktigt ljusa jeans kännts sådär men jag tycker VERKLIGEN att man ska införskaffa sig ett par riktigt riktigt ljusa nu till sommar/våren. Är det någon gång man ska ha det så är det nu (dock måste det vara en fin tvätt). Föressten så köpte vi in vår jackor av ett nytt märke till butiken idag. Jag trodde att jag skulle smälla av!! Jag kommer inte kunna välja vilken jag vill ha så det blir nog två olika. De ser väldigt lyxiga ut, tänk er lite som programmet "solsidan" :) Uh, Gina Tricot har en variant i butik nu men den kan slänga sig i väggen! Självklart skiver jag här så fort vi får in de :)

Nu-SOVA


Kommentarer
Postat av: jessi

babe vad är det för söt liten t-shirt till vänster om acne klänningen?? :)



kram jessi

2011-03-15 @ 22:36:44
Postat av: Emelie

Det är en liten mag tröja från cheAp lindat med dö skalle tryck på ! :)

2011-03-16 @ 07:03:25
Postat av: jessi

nej den svarta? hehe

2011-03-18 @ 02:32:15
Postat av: Emelie

JAHAAA haha! Den är oxå från cheap monday! Det är som silverlösnaglar som sitter fast på tröjan :)

2011-03-18 @ 08:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0