DOP


I dag var det dop för lilla Kasper som stod på schemat (min kusin Saras barn). Skulle igentligen ha gått på födelsedags fest för Maya med men hann tyvärr inte. Nu sitter jag äntligen i min lägenhet igen. I morgon blir det en lång dag, ska först upp och rida tidigt som fan, sedan jobba 9.45-19.15 helt själv. Därefter ska jag träffa tjejerna, vi ska "träna" på att sätta upp vårat tält som vi köpt. HAHA! Jonnas pappa ska hjälpa oss. För er som inte vet så har vi köpt ett mega tält.. Ska ta kort så ni får se hur det ser ut i morgon. Tror att det är jätte fult. Haha!! Aja, nu ska jag varva ner.. Kolla på tv osv innan jag går och lägger mig. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 07:25:32
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0