SVERIGE LEVERERAR

..eller vad säger ni? Helt ärligt talat är detta ta mig fan den sämsta sommaren jag någonsin har varit med om! VART är solen? VART är värmeböljan? Kollade precis vädret i Barcelona och det ser INTE bättre ut där. Av de 8 dagar vi är där ska det vara sol 3 dagar (visar de än så länge). HAHA, isåfall är det ju rena rama skämtet! Hade små panik för några dagar sedan över att jag "bara" har tre bikinisar men det verkar ju inte vara några problem. Då har jag ju en till varje dag.. Känns mer som att jag borde oroa mig över regnjacka, paraply och gummistövlar.. Aja, jag ska sluta vara en jävla bitter fitta. Jag får helt enkelt hålla tummarna att väderprognosen inte stämmer
!
Väskan är iallafall packad och klar nu. Ska bara hem till mamma och pappa i morgon och väga den. Ber till gud att den inte väger mer än vad den får. Har även inhandlat bröd och pasta som jag ska ha med mig plus att snälla mamma har skrivit ut kort på spanska som jag kan lämna till köket när vi äter på resturanger. Nu är det bara en arbetsdag kvar.. Hoppas den går fort! Vi hörs i morgon babes.
/LOVE E

Kommentarer
Postat av: Mormor

Önskar dig en trevlig semester. Vet att det är solen och utelivet som lockar. Men Barcelona har också mycket sevärdheter att bjuda på vid dåligt väder. Håll i väskan nu bara efter dina erfarenheter. KRAM

2011-07-24 @ 11:48:35
Postat av: Emelie

Jadå det ska jag göra mormor! Kram

2011-07-24 @ 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0