FETICH


MEN JAG DÖÖÖR SÅ SNYGG KLÄNNING!! Jag sitter och letar klänningar på nätet till pappas 50-års fest som är om några veckor. Vi har hyrt Bråvikens Golfklubb och jag behöver verkligen hitta en snygg "middags klänning". Självklart ska den vara "jag" men tyvärr är klänningen ovan för urringad och dyr, annars hade jag slagit till direkt (kan hända att den blir min vid ett annat tillfälle.. :P)! För er som inte vet har jag en enorm fetich när det gäller klänningar. Det är det absolut bästa jag vet att shoppa!! Aja, jag får helt enkelt leta vidare..
Föresten, i morgon ska ni få se min nya super fina kavaj som jag lagt utan ute på Maxi. Den kommer vara grymt snygg i höst och jag kommer nog inviga den redan nästa helg om det blir som planerat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0