DET GÄLLER ATT HA SJÄLVDICIPLIN!


Äntligen är fredag kommen och första skolveckan är avklarad. Inte för att det spelar någon roll för min del men det är psykiskt skönt med helg även om jag måste rå plugga och jobba hela helgen. Nu när det är lönings helg kommer alla mina vänner gå ut. Johanna ska ha middag som jag jätte gärna skulle vilja gå på. Men det spelar ingen roll. På söndag har jag hoppträning och resten av dagen måste jag plugga då jag har mitt första prov på fredag. Festa får jag göra en annan dag! Jag älskar ju att vara ute och svira men jag är VÄLDIGT noga med att det INTE går ut över vitnos och samma sak gäller plugget nu.
Däremot tar jag ledigt från gymet under helgen. Har redan hunnit kört 4 pass där denna vecka :) Dock glömde jag mina strumpor i dag så fick köra utan. Ni kan ju tänka er hur ont det gjorde efter 1 timmes kondition. Ajajajajaj... :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygga skor! Måste med köpa nya

2011-08-26 @ 19:03:33
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0