DET DÄR MED ÄGG

Ja, som ni säkert redan vet om är jag ju ingen gorme` människa när det kommer till mat. Jag kan lika gärna äta micrad korv, kötbullar och makaroner osv. Dock äter jag en jävla massa ägg, cirka 5 om dagen! Haha, ja det är sant :) Mamma är jätte orolig över det eftersom hon säger att det inte är bra att få i sig så mycket kolesterol, MEN jag kan faktist fortsätta äta det med gott samvete för det är bevisat med studier att det inte är farligt. Bara därför ska jag ställa mig och koka 6 stycken nu! Skämt å sido :) Jag lär snart tröttna på ägg, då byter jag ut det mot något annat jag kan missbruka. Haha!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mamma har rätt, hade inte hon besvär med kolistrolet för länge sedan. Lilla damen ska nog lyssna på mormor och mamma. Sådant kan vara ärvtligt.

2011-08-24 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0