OUTFIT PLUS MITT NYA HÅR





HEEJ!

Igår blev det somsagt utgång. Kvällen började hemma hos mig, sedan vidare hem till Dan, efter det Indra och sist men inte minst Karateklubben som förövrigt var helt grymt! På mig hade jag skinnbrallor från Topshop och en blus från H&M. Det var en lyckad kväll och tro det eller ej men jag var faktist hemma INNAN 3 inatt! Det händer inte ofta om man heter Emelie Mäntynen..
Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Tidigare idag hade jag matte lektion hemms hos en privat mattelärare. Han var jätte duktig och så men jag var så jävla nervös för att gå hem till en helt främmande man helt ensam. Satt på helspänn hela tiden. Usch.. MEN jag fick ändå mycket hjälp med allt jag behövde och det är värt pengarna men jag vet inte om jag verkligen kommer gå dit igen. Isåfall vill jag nog vara på en offentlig plats så jag känner mig trygg.
Nu ska jag åka hem till min lägenhet så jag kan lägga mig tidigt idag om jag ska palla med veckan. Föressten, ser ni att jag har klippt mig? La även i en toning själv. Dock kommer inte färgen hålla mer än typ 2 tvättar men det får duga tills jag får en färgtid hos frisören! Vi ses imorgon babes :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice walla

2010-09-26 @ 20:37:43
Postat av: Carolina

fin du var i håret:) du passar bättre i svarthårfärg än brunt tycker ja.

2010-09-27 @ 11:09:52
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Färgen va ju skitsnygg! :)

2010-09-27 @ 15:34:44
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Pernilla

Vi ska tillbaka för 5.e gången till Hästkliniken på torsdag kl 13, ska sko då först, sen kl 14 ska jag in till Carina. Får se hur det går, INGEN aning verkligen. Ska prova att springa med honom imorgon så jag har ett hum om det iallafall. Om han fortfarande är ofräsch på torsdag när de kollat honom igen, så ska jag åka någon annanstans, typ Strömsholm..



Letar efter en till, eftersom jag vill träna och tävla! Skulle dock aldrig kunna sälja tin tin, därför jag söker en till :)

2010-09-28 @ 15:39:49
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0