HUR NÖJD? SÅ NÖJD!






IDAG har jag äntligen fått använda min fin fina höst/vinter jacka från Dagmar. Jag älskar den såå mycket och den känns väldigt lyxig :) Ville ha en jacka som det var lite "fashion" och det känns verkligen om att jag valde rätt! Älskar att det är mudd i slutet av armarna och att man kan stoppa i tummen så att det blir som en halv vante typ. Nu ska jag titta på idol för första gången (?!). Imorgon är det jobb all day long så det blir att gå och lägga sig tidigt ikväll med andra ord. Förtids godnatt från mig :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en blogg om min häst & vardagliga äventyr.

Jag tittar med på Idol idag, Olle sjöng precis - han va bäst ikväll, tack vare låtvalet mest tror jag ;) Linnea va duktig också, lite speciell och egen röst.

2010-09-30 @ 20:54:55
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Natalie

Den är riktigt snygg :)

2010-10-01 @ 21:13:22
Postat av: Emelie

Tack!!

2010-10-02 @ 10:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0