EN PERFEKT MORGON





HÖR OCH HÄPNA... IDAG ÄR JAG LEDIG!!!! Blev först tillfrågad om jag kunnde hoppa in och jobba idag men jag sa faktist ifrån. Jag är rätt så sliten efter att ha jobbat som en galning den senatse tiden. Har faktist bara vart ledig 2 dagar på en månad. Aja, jag startade morgonen med att åka ut till stallet och rida ut i solskenet med syrran och Artax. Det är så himla härligt att vara i stallet. Längtar ihjäl mig till på söndag. Då ska jag och vitnos nämligen hoppträna (lite lungt) för första gången på ca 3 månader! Han kommer bli så glad när han får se ett hinder :) Föressten så fick jag svar av sadelmakaren. Det var punktering på min sadel så i eftermiddag åker jag och syrran till Sharpman. De ska skicka tillbaka den och byta ut vissa delar. Hoppas bara att det inte tar för lång tid. Måste ju ha en egen sadel sen när jag börjar tävla (rider med syrrans SUPER SKÖNA sadel just nu). Men innan det ska jag städa här hemma. Allvarligt talat så har jag varken dammat/damsugit på över 3 veckor för att jag inte har haft någon som helst tid. Jag kan knappt gå barfota på golvet. Då har det fan gått för långt alltså..


Kommentarer
Postat av: Giselle

Hihih, känner tyvär igen känslan med golvet..:-/

Hinns inte alltid med med städning, och du vet ju hur Patrick kan vara ibland ;)

2010-09-17 @ 12:23:05
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Giselle

Hahaha, jaa, då kan du tänka dig hur det ser ut ibland plus Alicias alla jäkla prylar hon leker med! Överallt!!! :D:D Men men, så kan det gå ibland med mycket jobb och lite fritid :D

2010-09-17 @ 12:30:19
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: Louise

Måste berömma dig som orkar jobba så mycket OCH plugga matte C. Försökte läsa de på komvux efter studenten, men ja la av efter ett tag. Va skitsvårt, så förstår dig verkligen!!!

2010-09-17 @ 17:21:56
Postat av: Emelie

Ja alltså jag har verkligen kört fast och det blir ju bara svårare och svårare och jag behöver verkligen matte c! MEN jag ska kämpa allt vad jag kan. Tyvärr är ju tiden knapp men jag ska försöka göra mitt bästa :) Ringer när jackan kommer!

2010-09-17 @ 18:29:01
Postat av: Korven

ja skulle hjälpt dig me nöja me matten, dock är ja inte hemma. Lycka till ändå, ja tror på dig ;) ha det så kul ikväll

2010-09-17 @ 21:29:30
URL: http://annacorvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0