JAG = VILD OCH GALEN













OJOJ,vilken kväll det blev! Vi började dricka redan vid 19.00 hemma hos mig, efter det en snabbis på Munken därefter Dehli, Grand och sist men inte minst Hugo. Dehli har jag inte vart på sedan jag var typ 16 år och jag dansade på borden. Men det var bra musik och det var väl där det började spåra ur lite grann för mig då det blev shotkannannor och en jävla massa dricka. Lite för mycket dricka rättare sagt.. Grand tyckte jag var bra! Skön musik osv dock väldigt mycket äldre och då menar jag 40 plus.. Aja, imorse när jag vaknade mådde jag inte speciellt bra. Nästa helg kommer bli så vit den bara kan bli. Det har jag lovat mig själv. Humpf...  


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde se efter vilka du umgås med, va inte så godtrogen mot dom där tjejerna.. inte så roligt när de egentligen skrattar åt dig bakom din rygg? välj väl. ja är inte ute efter att såra men vill bara att du ska veta, för ja skulle själv vilja det.

2010-10-17 @ 17:09:02
Postat av: emelie

eh tack för upplysningen

2010-10-17 @ 18:01:42
Postat av: Anonym

vad är det du har på armen ?

2010-10-17 @ 19:44:08
Postat av: Carro

Tack för en super rolig kväll :-)

Idag mår vi nog alla som vi förtjänar.. som sagt det började ju spåra ur redan där på Dehli :P

Hann ni med Hugo oxå? haha vi fastnade kvar på Otten till stängning..

Var du uppe å red i morse eller? :P strongt gjort isåfall :-)



Ojj vilken inte så rolig kommentar du fått!?...



Hade fint Puss&Kram

2010-10-17 @ 19:52:36
URL: http://carolinespetz.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag försöker tänka på vilka puckon dom är. Men det går fan inte, jag tar åt mig. Tyvärr! Jag fattar inte hur du pallar med vissa kommentarer du får. Iofs är dina mest skrattretande som den i det här inlägget tex. OMFG!



Haha, är dom så gamla på Grand? Det har jag aldrig tänkt på. Iofs kan det bero på att jag allt för många gånger skriker: Sisten som dricker upp får ett straff. Och ja sen blir det som det blir ;).

2010-10-17 @ 20:25:08
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar inte Emelies nuvarande vänner, som dig Jenny.. Menar sånna som den vita duvan.. O de här va inte till någon annan än Emelie.

2010-10-17 @ 23:01:48
Postat av: emelie

Det är min nya tröja smo jag beställde från acne. det är bara ett print på tröjan. det är den som jag la upp bild på för något inlägg sedan.



2010-10-17 @ 23:33:21
Postat av: Anonym

hahah emelie är ju patetisk ? är du inte patetisk nog som hänger på hugo har du börjat med dheli nu också ?? och kolla dina vänner.. LAMEEEEEEEEE ! ps den där tröjjan är hiddeus

2010-10-19 @ 16:18:25
Postat av: Anonym

var de den kvällen du åkte hem med arber ?

2010-10-19 @ 16:18:57
Postat av: Emelie

HAHAHA så jävla mycket ni bryr er om mig! Det är ju helt sinnesjukt. Är jag verkligen så intressant?!?! Uhlala, det visste jag inte ens om själv ;)

2010-10-19 @ 16:58:08
Postat av: Anonym

Jag som sa så om hon, caroline.. Säger saningen håller inte på som dom andra här.. Ville bara ge dig en tankeställare...eller en varning, kalla de va du vill.. Inte starta någon drama ..du behöver inte ens publicera de här.. om du inte vill, caroline borde skämmas som kommer in till ditt hem som en gäst.. Skulle vilja säga de personligen, men bättre så här.

2010-10-19 @ 22:34:46
Postat av: emelie

men shit! Orkaaa! Jag är allt annat än godtrogen, dock vet jag någon annan som är det :O

Kul att du läser min blogg! Kram

2010-10-20 @ 14:02:47
Postat av: Anonym

emelie du borde skämmas !!!

2010-10-21 @ 15:28:59
Postat av: emelie

Nej, jag har ingenting att skämmas för.

2010-10-21 @ 19:58:12
Postat av: S

godtrogen... ? hm veckan därpå åkte han hem med johanna !

2010-11-14 @ 21:11:37
Postat av: emelie

HAHA so what?! Jag bryr mig så lite man bara kan göra.

2010-11-14 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0