:(

AAAJJ, nu hänger läppen.. Jag har fått problem men magen igen. Har svin ont där magsåret var och det känns inte alls bra. Gör bara ont på den specifika punkten. Det har även hänt att hjärtat har "rusat" några gånger nu den senaste tiden. Första gången blev jag jätte rädd så jag var tvungen att ringa till Emelie (hon jobbar som undersköterska). Nu vet jag vad som händer och att jag bara ska ta det lungt men det är så obehagligt. Fast värst är att det gör så ont på vänster sidan i magen nu. Hoppas det går över snart :(


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Feel better! :)

2010-10-19 @ 11:09:56
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Jonas

Kanske dags att börja ta det lite lugnare? Om kroppen redan börjat säga i från så lär det inte må bra ju äldre du blir.

2010-10-20 @ 10:23:17
Postat av: emelie

Nej jag vet..=/

2010-10-20 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0