DAGENS FACE



Idag körde jag en lite bredare eyliner än vanligt. Vet inte riktigt om det syns på bilden men men! Nu ska jag sticka till jobbet. Idag är det D som gäller. Hoppas att vi får in något nytt snart. Vi köpte ju in lite nyheter från Acne som borde komma om någon vecka. Föressten höll jag på att frysa IHJÄL imorse. Jag har ju ingen termometer hemma hos mig så imorse när jag skulle till stallet klädde jag på mig det vanliga som jag brukar ha på mig. Kännde direkt när jag kom ut att det var sviiin kallt men dum som jag var så red jag ut ändå. Alltså fyy helvete vad kallt det var! Det var -9 grader såg jag senare!! Inte konstigt att jag var en istapp när jag kom tillbaka efter vitnos och min uteritt i morgon mörkret! Puhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0