MINA ÖGON ÄR SOM TVÅ STRECK





Tjena tjena HEJ! Kom precis hem från NFK. Var och tittade när syrran tävlade. Såg dock bara första klassen som var en 115 cm. Där var hon dubbelnolla och blev placerad. 120 cm orkade jag inte stanna kvar och titta på så jag gick hem. Gårdagen var iallafall mycket trevlig. Maria kom hit, "vi" = hon lagade mat, åt jordgubbar och drack vin på balkongen. Sedan blev det Hugo. Lika roligt där somvanligt. Idag är jag däremot inte lika pigg och alert. Mina ögon är som två streck. Jag är helt slut. Helt slut. Men jag har haft det roligt ihelgen så det kanske är vär det!?


Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

sv: Haha hoppas du piggnar till lite senare :) Jodå, det är bara bra.



Btw, älskar bilden med hästen och dig! Mycket fint

2010-05-23 @ 16:56:42
URL: http://photonerden.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka gå till hugos de är ju sämst du ska ju gå till otten !

2010-05-24 @ 11:50:14
Postat av: emelie

Jag gillar otten med men det är kul med lite variatiooon

2010-05-24 @ 13:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0