TISDAG

Idag blir det en ganska lång dag.. Puh..

- Rida vitnos

- Komvux kl 12.10

- Jobba klockan 14-19

- Möte klockan 19


Jag har alltså redan vart i stallet och ridit vitnos. Var klar redan klockan 9.30 så jag var uppe med tuppen idag. Vitnos hann inte ens äta upp sin frukost, stackarn. Men han fick ta med sig resterna ut i hagen efter vår ridtur. Var alltså ute på fältet och red honom i 30 minuter (inte längre pga det är så djup snö). Det gick väl inget vidare. Han var lång som en lång tradare, jag hade två ton i handen och hade svårt att få honom att lyssna på mig. Men jag tror att det är för att han tycker att det är väldigt jobbigt. I förrgår var han nämligen 100%. Så jävla fin han var då! Så fin har han nog ALDRIG varit. Kul, men jag vet också att sådana gånger när man rider och hästarna går sådär bra är ganska sällan. Men det är ett bra mål att sträva efter att få de så vid varje rid pass.
Nu ska jag ta en dusch innan jag drar vidare till komvux. Bjuder på en bild påväg ner till fältet. Lägg märke till att det knappt blivit ljust ute när jag red:P






Kommentarer
Postat av: Malin

Det samma :)

2010-01-19 @ 11:56:04
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

Så lite så :)!

2010-01-19 @ 13:07:43
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Jenny N

Vad fint du gjort! Puss Söta!

2010-01-19 @ 17:34:31
Postat av: Emelie

Tack Jenny :) Kännde att jag behövde en förendring!

2010-01-19 @ 22:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0