JÄVLA KUK OXÅ!!!!!!!!!!!

FY JÄVLA HELVETE VAD JAG ÄR FÖRBANNAD!!!! Idiot mäklaren ringde igår och sa att budgivningen var avslutad, att jag vann och därmed var lägenheten min. Han tog bort den från hemnet.se och vi skulle dit på torsdag för att skriva på papprena. Allt med banken osv var redan klart. Sen ringer den där förbannade jävla idioten idag till pappa och säger att det är någon som har budat as mycket högre än mig och att de kommer sälja den till dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VA FAN BUDGIVNINGEN VAR JU FÖR I HELVETE SLUT IGÅR OCH HAN RINGDE OCH SA ATT DEN VAR MIN!!!!!!!!!!!!! Pappa ringde upp en annan mäklare och frågade om man får göra så som mäklare och tydligen så säger lagen att man får göra det så länge man inte skrivit på papprena men att det handlar mer om "vett och etikett. Men det är ju jävligt lustigt vart dessa människor har vart hela budgivningen!?? Det var ju säkert också med flit som mäklaren sa att vi skulle skriva papper på torsdag med, garanterat!!!!!!!! Hade han sagt att vi kunnde skriva papprena igår direkt så hade den vart MIN!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOHHHHHHH JAG ÄR SÅ JÄVLA FUCKING FÖRBANNAD. JUST NU VILL JAG BARA SKRIKA OCH SLÅ SÖNDER NÅGOT.
Plus att jag skulle hoppträna klockan 15.00 och stressade som ett as till stallet men efter över en timme förstod jag att det inte skulle bli någon så det var bara att hoppa av och ställa in vitnos i boxen. BRA DAG VA? JAG SKINER JU NÄSTAN SOM EN SOL. ELLER INTE! NDSWQDJ79854096JFDJKSDJF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma - foto m.m.

NAE :O!!!

2010-01-20 @ 17:31:51
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cash is king!

2010-01-20 @ 17:33:16
Postat av: Anonym

Det är ju väldigt dumt att skriva att man har fått lägenheten när inte ens papprena är påskrivna.....

2010-01-20 @ 18:41:26
Postat av: Anonym

fy fan!! vilket helvete. du som va så glad!! Men allt har en mening och du kommer hitta en mycket bättre lägenhet..leta leta leta leta!! Kram

2010-01-20 @ 19:27:04
Postat av: johanna Djerf

fy faaaan vad dålig stil! men allt händer för en mening och du kommer säkert hitta en mycket grymmare lägenhet! de e jag säker på :) och det är absolut inte dumt att skriva de, du trodde ju att du hade fått den och allt var ju klart, ren jävla otur bara! PUSS

2010-01-20 @ 19:29:43
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Emelie

Anonym 2- Jag ser ingen anledning med varför var det dumt att skriva det på bloggen.



Anonym 1- SJÄLVKLART dock blev det väääldigt mkt pengar för en etta..



Anonym 3- Jadå, jag ger inte upp i första taget :) Leta Leta och återigen LETA :)

2010-01-20 @ 20:14:49
Postat av: Caroline

fyfan vad surt! Hört något från lägenheten jag berättade om? verkade inte den vara något då?=)

2010-01-20 @ 22:00:16
URL: http://mineza.blogg.se/
Postat av: Jenny

fy faaaan va dåligt!!!! Idioter!!!

2010-01-21 @ 17:18:51
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad tråkigt! Så elakt!

2010-01-21 @ 22:44:49
URL: http://kiinez.blogg.se/
Postat av: O

Du bör anmäla mäklare till fastighetsmäklarnämnden, de kommer att hjälpa dig. http://www.fastighetsmaklarnamnden.se

2010-01-25 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0