IDAG HÄNDER DET!

Idag är det en riktigt spännande dag! Vi slår upp portarna för The World :) Jag tror inte, jag vet att det kommer bli grymt och massor folk! Musiken kommer vara så jävla bra med. Iallafall om man gillar att skaka på rumpan, vilket jag tror att ni gillar ;)
Jag hade SÅÅ gärna vart med denna kväll men som ni vet så åker jag till Arlanda direkt efter att jag slutat jobbet ikväll. Vid klockan 6.00 lyfter nämligen vårt plan till Miami. Så det ska ju inte bli tråkigt det heller :P
Igår blev den ännu en sen kväll. Kom inte hem från Palace förren klockan 00.00 så känner mig väldigt seg idag. Men det är bara upp och hoppa och ta på sig ridkläderna och åka och rida vitnos en sista gång innan han med får lite semester.

Föressten, jag behöver er hjälp. Jag ska köpa med en engelsk roman idag så jag kan läsa en när jag är borta. Kruxet är bara att jag hatar att läsa (tycker att det är skit tråkigt) och igår när jag var på stan hittade jag ingen som tilltalade mig. Därför undrar jag nu, har ni något förslag?! Jag gillar inte twilight böckerna.. Kom igen nu, jag behöver er hjälp!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nej att åka till Miami skulle man inte tacka nej till första taget.Ha det så kul

2010-01-29 @ 09:02:26
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

nehe ska inte du vara där i kväll :/ de va en aning trist!



Läs snabba cash :)! Eller självbiografier är jäkligt bra, magdalena graf, linda rosing, jenna jemson m.m :)!

2010-01-29 @ 11:17:57
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: amanda

The Game är ganska underhållande. Hört talas om den? Den läste jag på flyget. Handlar om hur killar ska "spela" för att få tjejer!

2010-01-29 @ 20:10:24
URL: http://inyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0