INFORMATION TILL ER SOM INTE VILL VARA SOM ALLA ANDRA



JAG tror inte att det är någon som har missat Acnes super populära Pistol short. De är både snygga och bekväma. MEN tyvärr har ju de flesta skokedjorna gjort kopior av de (vissa är snygga och andra gräsliga) vilket gör att hela norrköping går omkring i sådana. MEN lyssna noga nu. Det kommer en räddning!! Acne har en ny model på gång som vi kommer köpa in till butiken. De är svarta och påminner om Pistol. De är lite grövre, något högre klack och har mer "attityd" än Pistol skorna. Förhoppningsvis kommer de in i butik någon gång i oktober. Vi kommer även ta in den vanliga Pistol short (black) om de finns att beställa. Dock har jag redan paxat ett par av den nya modellen. WIHO säger jag bara!!

För övrigt gick inköpen bra igår! Längtar ihjäl mig till våren nu när alla kläder kommer in. Tyvärr är det ju ett bra tag kvar tills dess.. Vill ni ha någon snygg party klänning till hösten kan jag passa på att tispa om att vi kommer få en en svart as tight klänning med insydda bh kupor. Riktigt sexig. Självklart säger jag till här på bloggen när vi får in den :)


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Foto

jaaao grymt snygg :D!



Du tänkte skulle vara kul o fota dig o hästen nu även när det är varmt. i nån klänning eller så :)?

2010-08-20 @ 13:02:25
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Ida Norlin

Jag hoppas verkligen att du skriver här när skorna kommer in! MÅSTE se! Och köpa.. :)

2010-08-20 @ 13:06:56
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

kuul :)! jag åker till barcelona söndag- torsdag men efter de :)!

2010-08-20 @ 13:21:20
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom finns redan på nelly.com annars..

2010-08-23 @ 00:43:55
Postat av: Emelie

Nej, de finns INTE på nelly eller någon annan stanns då de inte är producerade än. Det är ju S/S 2011 men förhoppningsvis kommer de kanske ut tidigare redan i Oktober. Däremot finns ju pistol på nelly.

2010-08-23 @ 09:53:26
Postat av: Giselle

Tur för mig då att jag också redan paxat ett par av de nya :D:D Lääängtar ihjäl mig!

2010-08-29 @ 10:35:03
URL: http://misthc.blogg.se/
Postat av: lena

http://3.bp.blogspot.com/_MJJLqS6bCtY/TJHhE65sL6I/AAAAAAAACgI/WYGIST3Y-PA/s1600/Bilde+46.png

Er det disse? :)

2010-09-16 @ 15:59:24
Postat av: Emelie

Nej, det är ett par andra som jag tyvärr inte får visa bild på. Men de kommer ut i butik om en månad!!

2010-09-16 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0