FRÅGORNA

Som jag antog var det inte så många som undrade över något men självklart svarar jag på de frågor som jag fått! Allt för er mina kära läsare :)




Har du bott i Norrköping hela tiden?
Svar: Ja det har jag, är född här.

Har du pojkvän?
Svar: Ja

Bor du hemma eller i egen lägenhet?
Svar: Just nu bor jag hemma. Håller på att spara ihop pengar så jag ska flytta efter jul någon gång :)

Har du tänkt att flytta ifrån Norrköping?
Svar: Inte just nu, men skulle det dyka upp något bra jobb eller så och det finns möjligheter att ta med min häst med bra träning och tävlings möjligheter så kanske det händer. Men inget som är planerat!

Vad gör du på fritiden?
Svar: Hmm, jag har inte så mycket fritid. Hästen tar så otroligt mycket tid men har jag lediga helger så festar jag mer än gärna, shoppar, umgås med vänner/pojkvän, fikar osv.

Har du förhållande nu? Isåfall hur länge har ni varit tillsammans och har ni några planer för framtiden?
Svar: Ja det skulle man väl kunna säga att jag har. Vi har vart tilsammans till och från i 6 år (!). Har inga direkta planer, vi tar dagen som den kommer och ser vad som händer.
 
Hur gammal är du?
Svar: Jag är 23 år.

Hur lång är du?
Svar: 167.5 cm.

Vad har du för godissmak?
Svar: ALLT!! Jag älskar godis! Bäst är Marabou choklad dock får jag inte äta den längre :(

Har du några syskon?
Svar: Yes, jag har en syster som är 19 år.

Vad gillar du helst, en innekväll med killen/vännerna eller en galen utekväll?
Svar: Åh.. Kan man säga både och?!

Vilka länder har du varit utomlands i?
Svar: Hmm.. Thailand, Miami, New York, Las Vegas, Curacao, Grekland, (Puerto Rico, St Martin, Haiti, kryssning i karibien), Frankrike, Tyskland, Holland, Norge. Tror inte jag glömt någon.

Trivs du med ditt liv nu? eller finns det nåt du skulle vilja ändra på?
Svar: Tyvärr blir jag aldrig riktigt nöjd. Fast jag borde vara det. Men jag trivs med mitt liv men jag tror nog jag kommer förendra endel saker kommande år.

Eftersom jag är en trogen läsare hehe har jag förstått att du verkligen älskar acne.. men vilka andra märken gillar du på kläder? :)
P.s. skulle va kul om du visar dina favorit plagg d.s.
Svar: Jaaa, jag ÄLSKAR verkligen Acne! Det är mitt absoluta favorit märke. Andra favoriter jag gillar är Whyred, Cheap Monday, Blank. Kedjor som jag gärna handlar i är H&M (som jag tycker är skit bra), Zara, TopShop och Monki :)
Visst kan jag ta och fota mina favorit plagg någon dag!


Vad faller du för hos killar? nämn de 5 snyggaste/sexigaste i världen!
Svar: Oj.. Haha.. Jag vettifan men jag faller för långa killar, gärna mörkt hår, bra klädstil och självklart personligheten!
Jag har inga direkt som jag tycker är "snyggast" i världen men Christiano Ronaldo och favoriten George Clooney är ju inte fula direkt :P Sen kanske jag skulle säga min pojkvän om jag nu får det? Haha.. Mer kommer jag inte på just nu :) 


Sudär.. Då vet ni lite mer om mig iallafall :) Om det är något mer ni undrar över är det bara att fråga! Jag svarar :) Tycker faktist att det är kul när folk har börjat våga komentera lite mer!
Nu ska jag titta på Svenska hollywood fruar. Jag bara älskart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack!! de va kul att läsa genom :)

2009-09-21 @ 21:48:40
Postat av: Anonym

när dú nu säger att du ska flytta hemmifrån i jul, eller när det nu blir.. ska du då flytta med din pojkvän? eller själv?:).. eftersom ni varit tillsammans i 6 år!! Kram.

2009-09-21 @ 21:50:51
Postat av: Emelie

Jag kommer att flytta själv. Sen om vi fortfarande är tilsammans kommer han säkert bo ganska mycket hos mig.

Kram

2009-09-21 @ 22:02:42
Postat av: Emelie

Jaa George är ju inte ful hehe..

2009-09-21 @ 22:29:19
Postat av: arber

ne gumman va snäll du e som tycker att ja e snygg hahah.. Du e också snyggast finns ingen som kan jämföra sig med dig o dina vackra ögon..

2009-09-22 @ 02:10:07
Postat av: Emelie

Haha Arber läser du min blogg?! :)

2009-09-22 @ 07:52:38
Postat av: picce

haha jasså ja viste inte att arber va en bloggnörd!! emme du har ju varit i turkiet me empa me ju.. :P haha..

2009-09-22 @ 09:01:33
Postat av: S

Kan du inte visa ett foto på dig och din kille? skulle va roligt att se hur han ser ut :)

2009-09-22 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0