OKEEJ, KLOCKAN ÄR 07.23 OCH JAG ÄR VAKEN PÅ MIN LILLA MINI SEMESTER

Somvanligt kan jag inte sova borta. Slummrade till igår kväll när jag låg och läste en tidning men sen när alla andra gick och la sig blev jag såklart klarvaken. Vaknade sedan klockan 06.00 i morse. Jag som verkligen behövde sova ut...

Men men! Igår kom vi ner hit till falsterbo! Vi bor i ett jätte jätte stort hus på en hästgård som vi har lånat av en som pappa känner. Det är helt underbart fint med skrittmaskin, nybyggt stall i lite gammaldags stil, ridbana precis utanför fönstret osv osv. Det är precis såhär jag vill bo! Och snacka om att de har fina hästar. Tjejen kom nyss hem från Beligien där hon hade tävlat. Jag vill oxå!!! Men detta får bli mitt mål i livet.

Igår kollade jag runt lite på utställarna inne på horse showen. Har ev. hittat en kavaj som jag ska köpa från ett italenskt märke. Super bra passform med jätte bra kvalite. Det är nämligen rea på de. Har kostar 4000:- och nu ligger de på 2500 kr. Vad tycker ni? Den eller Pikurs skarlett?!

Idag ska vi nog först ner till stranden och sola lite. Vi har verkligen tur med vädret. Sedan går vi väl in igen.. Och vet ni vad jag ska göra idag? Jag ska glassa runt på VIP lougen/avdelingen! Tjihoo! Vi har VIP biljetter idag och ev i morgon med då det är Nations Cup fatta!!! Det ska bli riktigt roligt att se! Jag ska ta lite bilder så ni får se :)

Nu ska jag äta chips till frukost. Har är man ledig så är man :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0