EN VECKA KVAR TILL SEMESTER (!)

Hallå hallå!

Har inte orkat/hunnit skriva något här i bloggen på ett par dagar. Men jag hade det super trevlig nere i Falsterbo. Riktigt roligt att Sverige kom två i Nations Cup! Börjar gilla alexander zetterman som fan alltså! Han blev så jävla glad med när han satte sin första nolla!
Blev dock inte så mycket shopping som jag önskat. Bara ett par röda Kingsland ridbyxor som jag förövrigt ÄLSKAR. Skulle köpa en kavaj med. Jag skrev ju om den där italenska som jag hade kollat på vet ni, men sedan när jag kommer och ska köpa den har min storlek tagit slut!!!! Fan fan fan. Så nu ska jag nog beställa en från Pikur ändå. Har testat ut storlek osv iallafall. Men vi får se.

I lördags blev det party party igen. Födelsedags firande och avskedsfest för Rebecca. Efter det blev det Hugo och Palace. Riktigt trevlig även där men ack så jobbigt på söndagen när jag skulle jobba =/ Efter jobbet åkte jag ut till stallet oh hopptränade. Det gick skit bra! Vitnos börjar bli så lydig och fin nu :) Han är verkligen så rolig att rida för han försöker alltid sitt bästa och han gör så att jag får så bra självförtroende. En härlig känsla. Får se om jag åker och tävlar på söndag, inte riktigt bestämmt än!

Resten av veckan blir det jobb och jobb. Träning och träning typ... Men sen, sen har jag fanimej semester!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0