DAG 1

Gud vad jag har sovit gott i natt! Jag vaknade inte förren kl 10.00, vilket i princip aldrig händer att jag sover så länge!
Nu känner jag mig rejält utvilad. Efter att jag vaknat åkte jag ut och red dressyr på Vitnos i ridhuset. Han var så jävla fiin idag!!! Synd att jag inte hade någon som kunnde filma eller ta kort.
Ikväll ska jag ut till Benny Goertz med syrran. Tror jag ska boka in en tränig för honom denna vecka. Anledningen till att jag åker iväg och tränar även fast jag har allt jag behöver i stallet och lite där till så blir Vitnos väldigt stark och spänd/nervös när han kommer iväg på tävling. Därför är det ju perfekt om jag kan åka iväg några gånger nu så får ta ta det i  lugn och ro. Hoppa lite andra hinder än vad han är van vid, byta miljö och att han ändå ska vara lydig och koncentrerad på mig.
Men åker jag dit kommer jag ta med mig kameran ialafall, det lovar jag! behöver lite mer bilder på honom. Jag har bara två st :P

Nu ska jag äta nudlar. MMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0