VILKET JÄVLA SKIT VÄDER!

Oh, jag tror jag dör snart!! Vad fan är det för jävla semesterväder jag har fått?! Inte solit en enda jävla dag! Det känns för fan som det håller på att bli höst! Vi som skulle ha åkt ut till Picces land idag och åkt ut med båten till någon klippa. Men eller hur! Vaknar upp och det är helt jävla igenmulet!!!!!! OHHH! Kollar på vädret óch ser att det inte ska bli "bra" väder förrens vid 12.00 idag. Och då ska det vara mellan 15-20 grader med sol som gömmer sig bakom ett moln. Ohhhhh.....
Läste i aftonblandet att "medelhavs värmen" är på väg tillbaka. Jag jublade av glädje tills jag insåg att den kommer när min semester har tagit slut. Snacka om världens jävla skit sommar!

Nu ska jag nog gå och sura 2 timmar till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0