REAL HOUSEWIVES OF NEW YORK



Detta är min absoluta favorit program! Har jag tid brukar jag till och med kolla reprisen även fast jag såg programmet på tisdagskvällen. Då vill jag påpeka att det har jag aldrig gjort med något annat program!

Igentligen tror jag att jag gillar programmet för att jag kan få drömma mig bort lite hur det vore att få leva deras liv.. Jag älskar verkligen allting som har med lyx att göra, vad det än gäller. Och dessa kvinnor omger sig enbart av lyx, vad det än gäller men samtidigt jobbar de hårt och tjänar egna pengar. Jag tycker absolut inte att man ska leva på "mannen". Förstå vilken makt man har som kvinna om du jobbar hårt, tjänar bra med pengar och kan göra exakt vad du vill, du blir då aldrig bunden till något/någon. Mitt mål här i livet är att bli en stark, självsäker kvinna som tjänar sina egna money. Sen kommer jag antagligen inte tjäna miljoner även fast jag önskar men vi alla gör så gott vi kan. Att vara självständig är viktigt för mig! Jag började sommarjobba redan som 13 åring med att plocka jordgubbar. Det var världens skit jobb men då hade jag pengar iallafall som jag kunnde göra vad jag ville med. Sen lägger vi alla pengar på olika saker beroende på vad man prioriterar. Men jag äälskar att "skämma bort mig själv".

Storstads livet är något jag verkligen älskar. Men den andra delen av mig älskar att få vara på landet bland hästarna, gå runt och vara bara jag, se ut hur som helst för det är ingen som dömmer mig. Ibland kan jag önska att jag bara hade det ena. Då hade det vart mycket lättare att välja vad jag ville göra här i livet. Men vem har sagt att det är enkelt?
Jag låter ödet bestämma så får vi se hur det blir.. För jag tror faktist att vi alla människor är menade att göra vissa saker här i livet.  Men man ska aldrig tro att det kommer på ett banan skal, glöm inte att man måste kämpa för att uppnå resultat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0