MORGON MORGON

HEJ

Nu är det onsdag morgon. Jag är uppe med tuppen, kunnde inte sova i natt (somvanligt).
Idag blir det att gå till läkaren igen.. Hoppas de hittar vad det är för fel på mig och att jag får medicin direkt så jag kan börja leva igen.
Igår kunnde jag knappt gå. Har inte kunnat jobba eller ens rida. Men nu hoppas jag att allting kan vara över sen och att jag får medicin. Då är det bara att äta klart alla kurer och sedan blir frisk som en nötkärna ;) Jag vill faktist poängtera att jag inte har vart sjuk på 1.5 år!! Inte sjukanmält mig från jobbet en enda dag tills dessa problem kom nu.

Men det är väl så.. Har man inte vart sjuk på länge drabbas man väl hårdare när man väl blir "sjuk".
 
Det värsta är att tabletterna jag fick för magsåret gör så att jag får en otroligt äcklig smak i munnen! Det smakat nästan exakt som om jag precis har spytt galla. Bläää!  

Jag längtar så mycket tills jag nlir bra igen. Jag går in i väggen av att bara ligga hemma. Men sen, sen när jag är frisk då ska jag fanimej ta igen allt jag har missat!! Det lovar jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0