KAN INTE MIN MAGE BARA BLI NORMAL

och platt som den var förut!?! Jag  får panik och det är fan inget kul att se ut som att man är gravid hela jävla tiden!
Att det ska vara så svårt att skicka hem en kallelse?! Det har gått en vecka nu och jag har fortfarande inte fått veta när jag ska till läkaren igen!!  Ohhh.
Men den dagen jag blir "normal" igen kommer jag uppskatta det iallafall. Det är en sak som är säker!



Så... Om jag ska sluta vara arg då... Idag jobbade jag.. Innan det var jag och red.. Han var fin men känndes lite konstig. Vet inte riktigt vad det berodde på men jag låter honom vila i morgon tror jag. Hans vecka får se ut såhär:

Måndag: Vila
Tisdag dressyrträning
Onsdag: vila
Torsdag: Hopp träning
Fredag: Rida på fältet
Lördag: Trimma lite innan tävling
Söndag: Tävla

Jag tror att han är trött i kroppen. Han har nog aldrig i sitt liv gått så hårt som han gjort dessa månader jag har haft honom. Låter honom nu vila 2 dagar i veckan istället för 1 nu när det är endel tävlingar. Sen i vinter när vi tävlat klart för året tror jag han ska få stå i 1 vecka eller något. Bara för att få hämta krafterna lite. Men vi får se, det kan hända mycket fram tills dess!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vart har du köpt dom där klackskorna med nitar? dom var sååå fina!/E

2009-08-16 @ 23:39:14
Postat av: Emelie

Hej!



Jag har köpt dom på www.gojane.com

jag tror dessvärre att de är slut men du kan ju kolla!

2009-08-17 @ 08:21:33
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0